Na spletni strani uporabljamo piškotke. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov. V redu

Preberite več o piškotih

 
Dostava in vračilo blaga
 
 

DOSTAVA

  • Naročeno blago, ki je na zalogi, vam bomo dostavili najkasneje v petih delovnih dneh po naročilu.
  • Če naročenega izdelka ni na zalogi, oz. je za izdelek čakalna vrsta, vas bomo o predvidenem roku dostave predhodno obvestili po e-mailu ali telefonu.
  • V primeru naročila blaga z različnimi roki dobave in podobnih primerih vam bomo dostavili več pošiljk. Stroški dostave zaradi tega ne bodo višji.


BREZPLAČNA DOSTAVA

  • Pri nakupu blaga v vrednosti nad 30 € vam bomo le-to v Sloveniji dostavili brezplačno.
  • Brezplačna dostava ne velja za hitre pošiljke oz. hitro dostavo, če le-to zahteva naročnik.

DOSTAVA PO POŠTI

  • Če ste pri naročilu izbrali možnost "Dostava po pošti", kjer je to mogoče, vam bomo naročeno blago dostavili prek Pošte Slovenije.
  • Dostavo blaga za katero ni predvidena brezplačna dostava ali ni v teh pogojih navedena druga cena dostave, bomo zaračunali glede na težo po ceniku Pošte Slovenije.
  • Dostavo izven Slovenije bomo zaračunali posebej po ceniku Pošte Slovenije.
  • Če kot plačilno možnost izberete plačilo po povzetju preko Pošte Slovenije, je potrebno k znesku odkupnine prišteti še provizijo za odkupnino v znesku, ki jo za tovrstne storitve obračuna  Pošta Slovenije po svojem ceniku.


OSEBNI PREVZEM

  • Naročene izdelke lahko, če pri naročilu označite to možnost, prevzamete tudi osebno v Trgovini Outlet - Logos Trend d.o.o., Brodišče 15, 1236 TRZIN - Lokacija.
  • Izdelke lahko, po predhodnem dogovoru, prevzamete kadarkoli vam to ustreza.
  • Izdelke morate prevzeti najkasneje v petih delovnih dneh, oz. po dogovoru z osebjem Logos Trend d.o.o.


PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE OZ. NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

  • Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@teva.si, po faksu ali po navadni pošti), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
  • Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (morebitni stroški poštnine).
  • Prejeto blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži.
  • Blago je potrebno v primerni embalaži poslati na naslov: Logos Trend d.o.o., Brodišče 15, 1236 Trzin ali osebno dostaviti na naslov: Logos Trend d.o.o., Brodišče 15, 1236 Trzin, med delovnim časom (od ponedeljka do petka med 8.00 in 17.00 uro).
  • Priložena mora biti kopija računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo blaga, ki ga prejmete v pošiljki z dostavljenim blagom.
  • Ponudnik vrne celotno kupnino, brez stroškov morebitne poštnine vračanja, najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
  • Vračila zneskov vplačil vršimo na TRR kupca. Vračilo zneskov vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
  • Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja, objavljenim na www.teva.si.
  • Vrnitev prejetega blaga podjetju, v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu, se prav tako šteje za odstop od pogodbe (nakupa).
 


REKLAMACIJE

  • Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, oz. izdelke, ki ne ustrezajo vašemu naročilu, nas nemudoma pokličite oz. nam pošljite e-mail na naslov info@teva.si, oz. kako drugače stopite v kontakt z nami.
  • Če je prišlo do poškodbe blaga med dostavo, se obrnite na enoto pošte oz. dostavno službo, ki vam je blago dostavila, istočasno pa o tem obvestite tudi nas.
  • Kontaktni podatki vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga.
  • Priporočamo, da naslednja navodila upoštevate tudi v primeru lastnega prevzema pri nas. Izjema so skrite napake in poškodbe za katere se ugotovi, da niso posledica transporta.
  • Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi naše podjetje ne more rešiti.
  • Morebitne poškodbe vnesite v Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki vam ga je poštni uslužbenec dolžan podpisati.
  • Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega.
  • Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi.
  • Zaželeno je, da je morebitna poškodba zabeležena s fotoaparatom.